Coolicool a iné rozsypané čaje

31.10.2014 20:01

Sedíme za počítačom, pri telke a stále do nás hustia, čo nám treba, a aké značky sú tie naj. A že bez nich sa vôbec nezaobídeme. Ale omyl. Tiež som bol toho názoru, že ak mobil tak od veľkého Sama. Ovca samozrejme nie som. Ale po zhliadnutí kvantum fór a webov som došiel k názoru, že po x rokoch Nokií a Samsungov skúsime niečo iné. Len kde sa k tomu dostať, keďže ako to býva zvykom tu je všetko minimálne 100% predražené. Každý chce v prvý rok podnikania byť 100 000 Euráčom. Tak dáme do googla, mobily ktoré by stáli za skúšku. Zrazu vybehli kadejaké značky ako Lenovo, Huawei, Htc. To som ešte poznal, no ako som pozeral ďalej tak to už bola iná exotika... THL, Zoppo, Elephone, Zte, OnePlus one a nakoniec Xiaomi. Mam už aké také skúsenosti s nakupovaním z ebay, aliexpress. Hľadal som, kde by sa dal zohnať môj nový mobil. Po prebdených nociach som došiel k názoru, že Xiaomi MI3 16GB bude presne ten mobil, ktorý bude tak akurát. A začal sa hon na predajcu ktorému dám zarobiť. Ako som už písal na Slovensku som nechcel platiť za jeden a pol telefónu, tak som hľadal vo svete. Rovno tam kde sa to všetko vyrába...v Číne. Veď všetko máme z Činy. Čím viac som sa zabáral do problematiky výberu obchodu kde si kúpim mobil, stále som nachádzal nejaké obmedzenia ktoré mi nevyhovovali. Niekde sa nedalo platiť paypalom a chcel som mat krytú vysokú sumu za mobil, niekde bola doprava pridrahá. No nakoniec som našiel stránku www.coolicool.com Referencie mala dobre, bola to mladá spoločnosť, perspektívny ľudia (osobne som ich samozrejme nepoznal a ani nepoznám). Tak som si urobil konto a začalo zisťovanie čo a ako to u nich funguje. Dozvedel som sa veľmi pozitívnu vec. Promo akcia mesiaca na vrátenie DPH z ceny. Ak tovar zhabú colníci. V počiatku som tomu nechcel veriť, ale vravím si, cena aj s DPH naviac, ma vyjde stále menej ako na Slovensku. Objednávku aj komunikáciu s obchodom som riešil emailom. Na starosť ma dostala mladá slečna Sarah, ktorá mi bola pridelená na všetky moje požiadavky ( samozrejme len s mobilom). Po zodpovedaní zopár otázok ohľadom platby, dopravy som požiadal, či by sa dala urobiť zľava. Po naliehaní z mojej strany som to vytiahol až na 15 dolárov. Veď každý centík sa zíjde. Objednal som ho. Dopravu som dal DHL, rýchlosť nadovšetko samozrejme len po naše hranice. Tovar došiel za necelé 3 dni na Slovensko. No ako už viacerí vedia, u nás majú všetci kopec času. Pokiaľ to ide zo strany občan chce niečo od štátu. Opačne chcú všetky úrady papiere, potvrdenia, platby dobre že nie v ten istý deň. Neviem čo robili, ale za to že som im ešte zaplatil necelých 30 Eur si dali riadne načas. Mobil došiel perfektne zabalený, originál ako sa patrí a až kuriérom do ruky. Všetko bolo fajn, no čo s tým zaplateným DPH? Idem teda písať na coolicool. Pre moje potešenie mi bola pridelená o5 Sarah. Komunikácia prebiehala v angličtine ( z mojej strany žiadna sláva, ešte že máme googl prekladač). Poradila mi ako mám postupovať pre vrátenie DPH. Nasledoval už len rýchly spád. Oskenovanie dokumentov, poslanie na coolicool, čakanie 3 dní a platba bola na paypale. Kapitola bola uzavretá a ja som bol a som spokojný so super mobilom za inak na Slovensku nepredstaviteľnú cenu.

A spolupráca s coolicool sa mohla začať.

https://www.coolicool.com/