Coolicool a iné rozsypané čaje II

01.11.2014 15:14

A čo to máš za mobil, hovorí mi priateľka. Čo to Xiaomi, šaomi, MI? Čo to máš za džad (šmejd)? No po okukaní a ohmataní, hneď vedela, že hlúposť som nekúpil. To sa však nedá povedať o iných veciach, však Janka. Mne taký nemôžeš kúpiť? Ja si ho zaplatím. Tebe až taký netreba povedal som. Určite ti vyberieme iný, nie lepší ale lacnejší. Pozri si coolicool jej vravím. Večer už ma bombarduje so značkami Inew, Jiayu... Dobre pozriem sa na to. Po zhliadnutí kvantum fór, videí a recenzií som sa rozhodol. Vyberieme ďalšiu čínu! Jej staručký Samsung s gingerbreadom už dosluhoval. Veď tu už máme KitKat. Voľba padla na Jiayu. Mobil pekný, schopné parametre cena celkom skvelá. Povedal som si, hádam ešte cez Sarah vybavím vrátenie DPH a pre mňa ako verného zákazníka dojednám zľavu. Komunikáciu som povýšil na skypovanie a padla zas zľava 10 dolárov. Už som ho išiel aj objednať, no píše mi, že prečo si neobjednám mobil z európskeho skladu. Prosím? Áno mame aj sklad v Európe (myslím že v Španielsku) a mobil máme momentálne na sklade. Tak davaj, zapínam Operu ( už ma v poslednej dobe serie)  a píšem coolicool.com.....EU warehouse. Tam nachádzam Jiayu no s cenou trošku vyššou. Píšem Sare, že ale veď cena je trošku vyššia. Áno, ale dopravu neplatíš. Spočítal som si to so zľavou čo mi dala odpočítal DHL a vyšlo mi to len o pár doláčov menej. A k tomu žiadne DPH a žiadne handrkovanie sa na colnici v KE. Super skúsim niečo iné, ako sa obchod osvedči. Objednané. Ani som nestihol zatvoriť okno v prehliadači a v tretí deň mi mobil doniesol kuriér. Rýchlosť excelentná, mobil došiel v najväčšom poriadku, krásne zabalený. Frajerka spokojná, ušetrila a ja tiež. Nemusím počúvať aký ma ona črep a že už jej tam nevojde žiadna apka. A coolicool spokojný tiež, ďalší spokojný zákazník.